Les estrenes en català als cinemes de Catalunya

El Diari de la llengua us porta les estrenes en català de la setmana recollides pel Departament de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya

Aquesta setmana Renoir arriba a les sales de cinema en versió doblada i subtitulada en català amb el suport del Departament de Política Lingüística.

Renoir

Tòquio, 1987. Amb el pare greument malalt i la mare sobrepassada per les circumstàncies mentre lluita per sostenir la llar, la Fuki, una nena d’11 anys tan sensible com imaginativa, viu un estiu decisiu que marcarà la seva vida per sempre. Entre jocs, fantasies i descobertes quotidianes, observa amb una curiositat viva i una mirada pròpia el món adult que l’envolta, ple de fragilitats, contradiccions i lluites silencioses. En aquest viatge íntim i lluminós, intenta donar sentit a una realitat que canvia massa de pressa, mentre aprèn a conviure amb la pèrdua, la incertesa i la complexitat de fer-se gran.

Movie Films informa de l’estrena d’aquest drama d’aprenentatge en versió doblada i subtitulada en català a les sales següents:

  1. Casal Municipal d’Arnes (Arnes). VD
  2. Casal Municipal d’Ascó (Ascó). VD
  3. Cine Maldà (Barcelona). VOSC
  4. Espai Texas (Barcelona). VD i VOSC
  5. Cinema Germandat (Batea). VD
  6. Teatre Cinema Armengol (Bellpuig). VD
  7. Cinema Moderno (Caseres). VD
  8. Ateneu Cinema d’Igualada (Igualada). VD
  9. Screen Box Funatic (Lleida). VD i VOSC
  10. Cinema Iris (La Pobla de Massaluca). VD
  11. Odeon Multicines Girona (Salt). VD
  12. Cinemes Majèstic (Tàrrega). VD
  13. Auditori de Vandellòs (Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant). VD
  14. Teatre Auditori – Centre Cultural Infant Pere de l’Hospitalet de l’Infant (Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant). VD
  15. Casal Rossinyol (Vilalba dels Arcs). VD
  16. Cinema Foment Municipal de Cultura (Vimbodí i Poblet). VD
  17. Odeon Multicines Vilanova (Vilanova i la Geltrú). VD

Comparteix:

Subscriviu-vos-hi Dona'ns suport a l'Aixeta